“Tech Yol Dijital” sloganıyla düzenlenen ve üniversitelerin 3. ve 4. sınıf öğrencileri ile yeni mezunların katıldığı program mühletince iştirakçiler; dijital dünyayı yakından tanıma, başarılı şirketlerin kıssalarını ajans ve reklamverenlerden dinleme ve global gelişmelerin dala tesirlerini öğrenme fırsatı buldular.
Bu yıl Evyap’ın Meslek Sponsoru olarak dayanak verdiği eğitime Havas CX İstanbul ve Tooplay Takviye Sponsoru olarak katkıda bulundu. Programın bu yılki tanıtım malzemeleri FCB Artgroup tarafından hazırlandı. Ayrıyeten Eti de Memnunluk Sponsoru olarak UniChallenge Tech iştirakçilerine özel birer ikram kutusu gönderdi.
Mühendislik kısımlarının yanı sıra İdare Bilişim Sistemleri, İstatistik üzere kısımlara de açık olan UniChallenge Tech, bu yılla bir arada 6 yılda toplam 265 mezun sayısına ulaştı.
Derslerin haricinde küme projeleri üzerinde çalışan iştirakçilerin hazırladıkları sunumlar ortasında birinci üçe giren takımlar IAB üyesi firmalarda 1 aylık staj hakkı elde etti.