Bursa İnegöl’deki memnuniyet belediyeyi de memnun etti!


BURSA (İGFA) – Bursa’da İnegöl Belediyesi’nde kentin ve kurumun gelişimi ismine sürdürülen çalışmaların yanı sıra vatandaşların talep ve beklentilerine yönelik adımlar da atılmaya devam ediyor.

Bu kapsamda her kesitten vatandaşın fikrini beyan edebildiği iştirakçi bir idare anlayışı ortaya koyan İnegöl Belediyesi, sunduğu hizmetlerle de şad ediyor. Vatandaşlara sunulan hizmetin memnuniyet oranlarını yapılan anketlerle tespit eden İnegöl Belediyesi’nde 2024 yılında kurumdan hizmet alan vatandaşlarda yüzde 71,7 oranında memnuniyet sağlandığı görüldü.

Memnuniyet Anketi uygulamasının sonuçlarına ait açıklama yapan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, hizmet üretirken bir yandan da verilen hizmetin karşılığında vatandaşların ne kadar şad kaldığını, eksik ve aksalar olup olmadığını tespit etmek ismine anket uygulamaları yapıldığını söyledi.

Bu kapsamda İnegöl Belediyesi’nin kurumdan hizmet alan her vatandaş için sms yoluyla Memnuniyet Anketi gönderdiğini belirten Lider Taban, “2024 yılında gönderilen memnuniyet anketlerine 7 bin 599 vatandaşımız iştirak sağlayarak fikrini beyan etti. Bu da bizim için değerli. Ortada bir eksiklik, yanlışlık yahut memnuniyetsizlik varsa bize bu bildirilirse müdahalemiz ve eksiği gidermemiz daha kolay. O yüzden vatandaşlarımızın gönderilen anketlere iştirakini önemsiyorum. Memnuniyet anketlerimize katılan 7 bin 599 vatandaşımıza da bizimle olumlu yahut olumsuz fikirlerini paylaştıkları için teşekkür ediyorum” dedi.

“MEMNUNİYET ORANI BİZLERİ DE MUTLU ETTİ”

Memnuniyet anketi sonuçlarının İnegöl Belediyesi’nin gelişimi ve hizmet kalitesinin artması ismine yönlendirici olduğunu vurgulayan Lider Alper Taban, “Eksiklerimizi gördüğümüz, yanlışlarınızı tespit ettiğimiz bu uygulamada çıkan olumlu sonuçlar da bizleri motive ediyor aslında. Çalışanımız vatandaşlarımıza en güzel hizmeti sunmak için çalışıyor. İçtenlikle herkes işini yapıyor. Memnuniyet anketi sonuçlarında da vatandaşlarımızın yüzde 71,7’sinin mutlu kaldığını beyan ettiğini gördük. Genel itibariyle memnuniyet oranı olumlu. Bizler de bu sonuçtan şad kaldığımızı tabir edebilirim” diye konuştu.

Başkan Taban, bir yandan da yüzde 28,3 oranında bir memnuniyetsizlik olduğunun altını çizerek; “Tüm ünitelerimiz ile aldığı hizmetten şad kalmayan vatandaşlarımıza da beklentilerini karşılayacak hizmet kalitesini sunmak ismine çalışıyoruz. Kurum olarak gelişiyor ve kendimizi daima güncelliyoruz. Yüzde 100 meselesiz olmak önemli bir sav fakat memnuniyeti olabildiğince arttırmak ismine adımlar attığımızın bilinmesini istiyorum. Vatandaşlarımızdan da bu noktada bizlere bildirimde bulunmaya devam etmelerini rica ediyorum” açıklamalarında bulundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir